PR a propagace MAS navenek
Aktivizace MAS byla zakončena dvoudenním setkáním v Tišnově, které se uskutečnilo 18.-19.9.2024.
Témata workshopů byla public relations, propagace a prezentace MAS navenek, řízení týmů a práce v Canvě.
Propagace a prezentace Místních akčních skupin (MAS) je důležitá a to hned z několika důvodů:
-
Zvyšování povědomí: Propagace pomáhá zvyšovat povědomí o existenci a činnosti MAS mezi místními obyvateli, podnikateli a dalšími zainteresovanými stranami. To může vést k větší účasti veřejnosti na místním rozvoji.
-
Podpora spolupráce: Informování veřejnosti o úspěšných projektech a aktivitách MAS může inspirovat další subjekty k zapojení a spolupráci. To je klíčové pro rozvoj venkovských oblastí, kde je spolupráce mezi různými sektory často nezbytná.
-
Získávání finančních prostředků: Dobrá propagace může přilákat více finančních prostředků z národních i evropských fondů. Ukázání úspěchů a efektivity MAS může přesvědčit donory a investory o smysluplnosti jejich podpory.
-
Posilování místní identity: Informování o aktivitách MAS může posílit pocit sounáležitosti a hrdosti mezi místními obyvateli, což může vést k větší angažovanosti a podpoře komunitních projektů.